Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Սպառողական զամբյուղ

Սպառողական զամբյուղ
27.11.2012 | 14:30

-Ընտիր կողով է, խոսք չկա, ափսոս դատարկ է:

Կսմթեց՝ Նիկոլայ Մանուկյանը (ՆԻԿՕ)

Լուսանկարներ

. .
Դիտվել է՝ 5876

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ